tisdag

flickfnitter och solskenstrams

träningen börjar ganska OK...

Maria kom med det utmärkta förslaget att vi skulle spendera 1 ½ timme på gymmet idag.
Vi sladdade ner med min bil och tog plats bland de fria vikterna och speglarna direkt.
Men oj, oj. Jag har blivit klenfis snabbare än jag kunde ana...
Gymmet och jag har inte alls umgåtts lika tätt sedan jag började komma igång med löpning, och jag måste nog be ursäkt och jag lovar att jag snart kommer tillbaka.

Som sagt vi var lite klena tjejer idag som mest tänkte och pratade om annat än träning.
Det blev flamsigt på alla sätt, men då det var närainpå folktomt på gymmet så gjorde det inget att vi flamsade runt med fjortis-fnitter och kameran i högsta hugg.

Huvudsaken är väl ändå att man har roligt, eller?


...det var väl här någonstans det spårade ur... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan så snyggga :) Jag vill också ha någon att fnittra med på gymmet. Ni kan väl komma till Linköping och träna någon dag.

Skaffade en ny blogg emma-wallgren.blogspot.com Men jag fattar inte hur man gör för att det ska bli snyggt..

Puss

Lisa sa...

mohahaha. Ni är ju bara så heeeeta! grr!

Maria sa...

Vad roligt att du la ut dom finaste bilderna på mig...hahaha

Christy sa...

Ha, det är ju värsta lattjolajban-bilderna på dig :)
Kram