torsdag

Veckans hängning!

Ha, ha. Var bara tvungen att lägga ut en bild på detta. På dessa krokar hänger vi endast upp våra svettiga träningskläder o.s.v då de har en tendens att lukta ganska illa och vara väldigt blöta. Upptäckte just att min kära sambo har valt att hänga upp hela träningsväskan, med alla kläder i. Aja, det är ju oxå ett sätt, men det tar nog några dagar innan kläderna som ligger i torkar. Och så luktar de säkert gott när han tar upp dom nästa gång :P

Har precis varit på gymmet och tagit revansch på det där löpbandet som knäckte mina svaga ben sist vi möttes.
Den här gången kändes det bra. Skulle köra en kortare sträcka lite snabbare idag.
Hade planer på att ligga så mycket som möjligt i hastigheten 12km/h.
Det gick ganska bra och för att orka hela tiden så drog jag emellanåt ner tempot på 11 och 10km/h, men endast som en kort återhämtning. Drog upp på 12 igen, när plötsligt löpbandet stannar. Fuck, en säkring gick och jag hade inte riktigt koll på hur länge jag hade sprungit.
Var säker på att jag hade sprungit halva den planerade tiden så efter att ha slagit igång allt igen så sprang ja de sista dryga 2 km.
Nu känns det lite vaderna faktiskt, kanske för att jag inte är van att springa i så högt tempo, men det är bara att stretcha och hålla god min. Så länge knät håller är jag nöjd :)

Nu ska det tryckas lite ägg innan det blir soffläge.

Och så ska jag bara sända min mor och syster varma kramar för de fina kommentarerna på bloggen <3>

Inga kommentarer: