onsdag

"Shit va mycket folk det är här"

Bilden är från gårdagens morgon-yoga!

Ha, Bines kommentar när hon får syn på alla tränande människor på gymmet.
"Skit i det" säger jag "Det är ingen som bryr sig här i alla fall"
-"Men det gör jag" säger Bine nervöst.

Ha, kul start tycker jag. Lade upp ett litet pass med några minuters kondition på crosstrainern följt av styrka i gymmet. Tyvärr hann vi inte med alla övningar då jag skulle hålla i kvällens spinning.
Men 60 situps, bicep och axlar fick smaka på skrot och så fick Tobbe ta över och visa lite benövningar medan jag förberrede mig för spinningen.
Jag tror i alla fall att lilla tösen kommer ha lite träningsvärk imorgon och då vet vi att vi är på rätt väg :)
Själv har jag inte haft träningsvärk sedan Yoie körde hårt med mig. Jag både saknar den riktigt hårda tiden samtidigt som det är lite skönt att lägga tankarna på lite annat än träningen.

Imorgon står löpning på schemat och eventuellt får jag även hoppa in och hålla i 30 minuters spinning.
Tyvärr har jag inga bilder från gymmet att bjuda på den här gången, men den som väntar på något gott... ;)

Lilla C

Inga kommentarer: