fredag

Toppar och dalar.

Den här veckan har i stort sett varit pest och pina. Det har varit mycket av allt och ändå känns det som att jag inte fått något gjort.
Jag hade planer på en riktigt hård träningsvecka som skulle ge mig en kick och få mig att känna mig duktig och stark. Löpningen skulle ta fart på riktigt tänkte jag, men så kom måndagen med allt vad det innebar... heltidsstudier, jobb, prov, mera jobb, inlämningsarbeten som ska bli klara och så den där jäkla spinningskivan som aldrig blir klar....
Fullspäckat schema i skolan plus jobb och träning gick inte ihop sig.
Det har inte blivit några 2 mils löpning. Jag har hittills hunnit med att beta av 6 ynkliga km följt av lite funktionella övningar. Jag känner mig absolut inte stark och duktig på något sätt då jag inte presterat något speciellt. Liten, klen och tjurig passar bättre.

Trots att jag mått dåligt över för lite träning så har jag fått lagt det åt sidan för att hinna med skolan.
Nu är det fredag och jag ska skriva färdigt ett arbete som skulle varit färdigt idag följt av tid till att arbeta ihop spinningpasset till imorgon.
Efter det orkar jag inte ens tänka på att träna, det får bli lite tid i soffan och pusta ut.
Jag ser i alla fall fram emot morgondagen. Då ska jag köra skiten ur de få deltagare som är med mig på mitt spinningpass!
Jag ska trampa tills jag blir yr och jag ska rensa skallen från allt jävla skräp som samlats sig de senaste dagarna.
Träningen är ändå det bästa!

1 kommentar:

Anonym sa...

bli inte arg för att du inte tränar. Se till att göra nästa dag lite bättre bara. det behöver inte vara längre än några minuters jogg så här i början så sammlar du ihop de där 2milen tillslut.
Kom igen nu christy.