lördag

Humörkick!


Dagens spinningpass gav mig den urladdning och nystart som jag verkligen behövde.
Humöret steg direkt och även tankarna om mig själv, därför har jag bestämt att jag ska ge mig ut och springa imorgon så jag får en dryg mil avklarad den här veckan. :)
Spinningpasset kändes hellyckat och trots att vi var ett litet gäng på endast 4 personer så tyckte jag att alla kom in i rätt stämning och gav allt.
Själv blev jag helt slut som vanligt och var tvungen att dra ner på belastningen i mitten av passet för att inte trilla av cykeln :)
Fick beröm av en deltagare efteråt som tyckte att passet var jättebra upplagt och med inspirerande musik. Yeah! Det lönade sig ändå att lägga ner lite extra tid på passet.

Tyvärr kan jag inte bjuda på någon bild från spinningen, vet inte om folk är så sugna på att vara med på min blogg ;) Ska försöka ta lite mera träningsbilder, men det är svårt när jag inte har ngn med mig som kan fota...

Nästa helg blir det i alla fall spinningutbildning i Jönköping och det ska bli skitkul att få lite extra kött på benen inför nästa pass.

/Lilla C

Inga kommentarer: