tisdag

Prenumeration.

Häromdagen gick jag igenom vår tidningskorg för att få lite ordning på allt man samlar på sig.
Det var överfullt och det mesta höll visst på att hamna på golvet ;)
Sorterade, rensade och stablade på hög.
Jag har samlat på mig några träningstidningar och favoriten är helt klart Runner's world!
Den är både proffsig och snygg och till skillnad från många andra tidningar så fokuserar den faktiskt på träning som ska göra en stark, frisk och bättre än på att bli smal.
I Form och Topphälsa är tidningar jag köpt på mig lite då och då, men oftast handlar det bara om att nå den målgrupp som vill gå ner i vikt...
Givetvis har de många bra tips på övningar som man kan göra på gymmet, hemma o.s.v, men de håller ändå inte samma höga standard som exempelvis Fitness och Runner's.
Tyvärr har min Runner's prenumeration gått ut då jag endast bokade mig på något specialerbjudande de hade. Jag funderar dock på att köpa hem den igen, men det får bli först när mitt erbjudande från "Toppform" har gått ut, 4 nr för 49 :-
Även om det kanske inte är den tidningen jag söker så är det ju alltid något att ta med sig när man besöker dass ;)

Har ni några tips på träningstidningar som ni tycker har bra inspiration osv så får ni gärna dela med er av dom!

/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar också runners, den abosult bästa träningstidningen.