tisdag

Fullt ös!

Pontus står och åmar sig i receptionen på Hälsofabriken :)
Igår planerade jag upp veckans träning och tanken var att jag skulle träna efter de order jag fått från Yoie, men då jag har spinningpass att hålla i denna vecka blir det lite svårt att springa 2 mil.
Vill inte ta i för hårt om det skulle straffa sig efteråt.
Siktar därför istället på minst 1.5 mil löpning den här veckan + funktionella övningar och spinning.
Började med 5 km på löpbandet igår. Löpbandet är såååå tråkigt, men jag hann inte ge mig ut förrän det var mörkt och jag har ingen pannlampa tyvärr.

Imorgon blir det löpning igen. Då ska jag ge mig ut och springa direkt efter skolan för på kvällen vankas det jobb i receptionen på Hälsofabriken.
Har förövrigt har jag fått äran att hålla i Yoie's gamla spinningpass på lördagarna framöver så jag hoppas ni kommer dit och kör med mig :)

Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

det är inte tråååkigt att spring! kom igen nu. snart e det varm o ljust o då börjar det roliga. :)