onsdag

Före/efter.


Det är ganska så exakt ett år sedan jag var i Thailand och glassade runt i solen som på bilden ovan.
Då hade jag inte en tanke på att jag i framtiden skulle springa ett lopp på 11 km och jag trodde aldrig att jag skulle sitta anmäld till ett halvmarathon ett år senare.
Nu sitter jag i alla fall här och tänker på det där långa kommande loppet med blandad skräckförtjusning.
Det jag vill visa är vilken skillnad det blivit på min kropp sedan jag började träna. Drog igång på riktigt med träningen i oktober -08 och har nu fem månader senare blivit både starkare, gladare och liiite smalare ;)
Den slankare formen är för mig bara en god belöning då jag främst vill må bättre och bli bättre på det jag gör :)

Titta och njut på det som för mig är belöning nog för att fortsätta svettas ett tag till :D

Lilla C

Inga kommentarer: