onsdag

Pang på!


Träningspasset med Yoie i måndags vart väl ungefär som jag tänkt mig.
Hon tvingade givetvis upp mig på den där jäkla crosstrainern och jag var inte upplagd för ett 40 minuters pass på den, men det var bara att bita ihop och köra på.
Efter det blev det en del funktionella övningar. Konstiga hopp, axlar, utfallssteg och magträning utfördes innan jag fick ställa mig på löpbandet och köra några minuters intervallträning.

Det blev en lång dag på gymmet och jag insåg hur lat och bekväm jag varit efter nyår.
Jag och Yoie pratade lite om framtiden och att jag måste börja fokusera på löpningen nu. Det blir alltså mindre tid inne på gymmet och mer långpass vad gäller konditionsträning.
Måste erkänna att det känns bra att vara igång igen, även om det tar emot varje gång jag ska ta mig till gymmet ;)

Lilla C

Inga kommentarer: