måndag

Före/Efter.

Kanske världens töntigaste grej.
Men jag har i alla fall funderat på att ta före och efter bilder på min kropp.
Då man ser sig själv naken varje dag är det svårt att se om det händer något när man tränar. Speciellt eftersom det inte händer så mycket med en kropp som redan är "smal".
Före bilden borde egentligen ha tagits för tre månader sedan då det redan hänt saker med kroppen sedan jag börjat träna mer regelbundet.
Mitt mål med träningen är att kunna springa det där fördömda Göteborgsvarvet i maj, men om det nu skulle vara så att mitt knä inte orkar med så kan man väl ha något annat att se fram emot?
En sak som kanske låter dumt, men som faktiskt nästan alla mår bra av är att se att ens kropp förändrats till det bättre. Och då jag kanske inte ser det såhär när jag tittar mig i spegeln så är det väl ypperligt att ta före och efter bilder. Som en liten belöning för att man är duktig och kämpar på trots onda knän o.s.v.
Frågan är bara om jag ska våga dela med mig av dom på internet eller om folk bara kommer skratta åt mig... Vad tycker ni?
Jag kan väl säga som så att jag tar en bild idag och om jag känner mig tuff nog så kanske jag kan dela med mig av bilderna i maj när jag har mitt "efter-resultat"...

Lilla C

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en jättebra idé! :)

Om du inte är alltför avklädd på de bilderna du publicerar är det nog ingen fara :)

Christy sa...

Dessi:
ja jag tycker det kan vara roligt att få dela med sig om man kommer med några resultat, men jag får väl se till att inte dra på mig en varning om "förargelseväckande bilder" :)
Kram

Anonym sa...

Jsg vill se lite mer bilder!
Inte lättklädda när du försöker spänna dina muskler utan när du är på gymet å så...alltid roligare med en blogg som har både text och bilder.O en sak till,försök tänka positivt, väldigt mkt negativt om ditt knä..vet att du har ont men tänk på allt annat du kan göra i stället för det du inte kan göra pågrund av ditt knä!!
Kämpa på!

Christy sa...

Jag vet att det varit lite dåligt med bilder nu, men ska försöka komma ihåg kameran i fortsättningen.
ha, du ska nog allt få se lite nakna spännobilder varesig du vill eller inte :D
Du vet ju hur mycket jag äääslkar när tjejer tar kort på sig själva halvnakna och lägger ut dom på nätet :D
ha, ha.
=)

Anonym sa...

Ha ha ha ha!!