tisdag

Svettigt värre.

Yoie bjöd som vanligt på ett helt strålande träningspass.
Min bror var med och jag tror allt han tyckte det var jobbigt :D
Vi tog en jobbig tur på crosstrainern. 30 intensiva minutrar, med hög fart för att få upp pulsen ordentligt.
Sedan blev det styrka i form av lite cirkelträning inne i viktrummet.
Trångt, svettigt och med en publik som satt och trampade på cyklarna medan vi kämpade på.
En riktig genomkörare av kroppen och det var nog tur att jag var lite snäll mot Ken igår annars hade han aldrig klarat denna plåga :D
Vi får väl se vad mina knän säger om det här imorgon. De har ju varit lite jobbiga igen.
Men har ett besök hos Ulla imorgon så hon sätter väl lite nålar i mig som behandling.

Här kommer lite bilder från dagens pass. OBS! De är inte smickrande på något sätt, men det bjuder jag på ;)

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort av dig Christy som fick med Ken på ett träningspass, det behöver han! Skulle va kul om vi kunde träna ihop vid något tillfälle oxå!

Christy sa...

Ja, jag har till och med fått honom att skaffa årskort på Hälsofabriken och så blir det två träningspass till den här veckan som han ska med på ;)
Ja, men du kanske kan komma hit ngn dag om du är ledig så kan du ju vara med och träna med mig och Yoie. Mycket roligare att träna när hon kan köra lite med oss än att bara spänna sig på gymmet. :)