torsdag

Christy ska tjuta ögonen ur sig.

För en vecka sedan var jag helt över öronen glad för att jag inte kände något i mitt knä, men den här veckan har det inte varit bra alls.
Det vanliga obehaget började smyga sig på redan på måndagen och då hade jag inte ens tränat under helgen. Inte nog med det så smällde det till i mitt högra knä under både måndag och tisdag natt. Skrek rakt ut och ringde till Ulla och bokade en tid hos henne. Väl där sa hon att hon trodde att det var en nerv eller liknande vid menisken som hade kommit lite i kläm eller så...
Hur som helst, inget allvarligt och Ulla slängde lite nålar i båda benen på mig igår.
Idag däremot känns det inte bra. Det svider i mitt vänstra knä hela tiden och det strålar lixom ner mot smalbenet. Det högra knät är ömt där det smällde till och var gång jag rör mig är jag rädd att det ska smälla till igen.
Jag vill inte mera...
Fy fan. MEN FY FAN!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Jag tycker så himla himla synd om dig! Du kanske åka in till LKpg o röntga knäna... :( Håller tummarna för dig gummman! massor kramar

Anonym sa...

men... :( vad att göra?!! det kommer så klart bli bättre, med tålamod, kom ihåg att fler än du är skadade det är lite av det man får stå ut med emellan åt. Jag vet!! kippa spinningen på lördag och vila.