måndag

Skriftliga framsteg

Såhär kan ett resultat se ut från en BIA-mätning se ut.

Om en vecka är det dags för min andra BIA-mätning och fys-test.
Jag känner att jag blivit starkare så där kommer det absolut bli en förändring mot förra gången, dock blir det väl inte lika stor förändring som jag hoppats på då jag haft en del motgångar. Konditionen vet jag inte alls hur den ser ut då jag inte sprungit sen i början av oktober, men jag hoppas att jag inte gått ner mig i alla fall.
BIA-mätningen ska bli riktigt intressant. Den visar hur mycket vätska, fett och muskler kroppen består av. Jag hoppas verkligen att jag ökat mina procent i muskler, då det inte såg så vackert ut innan jag började träna :P

Imorgon ska jag ställa mig på löpbandet igen, första gångenefter det där jäkla Bysjöloppet som sabbade mig fullständigt. Vi får se hur det känns, men jag har bestämt mig för att skynda långsamt och det blir nog bara några kilometers jogg till att börja med.
Önska mig lycka till och håll tummarna för att mina knän ska hålla! :)

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna :)

Puss

Anonym sa...

Det är klart vi håller tummarna för dej ..Lycka till Kram