onsdag

Boxercise.

Min kropp gråter för att jag fortsätter utsätta den för hård träning när den lider av träningsvärk.
Dagens box var jobbig, men tyvärr var jag så öm i mina muskler efter gårdagens pass så jag inte kunde ge allt. Alltså inte helt nöjd med min insatts.
Träningsvärken sitter i hela kroppen och de löjligaste uppgifter bli nästan omöjliga att genomföra.
Händerna eller rättare sagt hela armarna skakar när jag skriver på tangentbordet och att hasa sig upp i soffan för lite mys framför TV,n är inte helt lätt.

Imorgon och på fredag ska min kropp få en välförtjänt vila efter tre dagar med hård träning!
Men på lördag är det bara att köra hårt igen. Inte långt kvar till mitt andra FYS-test så det finns ingen tid att förlora!

/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

oj,hoppas du inte bränner ut dig. men snart drar jju... jag men ska se till att min hurttiga familj håller ögonen på dig :P hehe!!