onsdag

.smält - frys på - bryt ett ben eller två.

Dagens pass på gymmet gick bra och det slog mig att jag inte känt av knät på två hela dagar. Wohoo! Det betyder att jag kan börja träna lite hårdare igen framöver.
Började med 20 minuter på crosstrainern. Körde på i bra tempo och höjde belastningen var 5e minut. Efter det blev det 10 långa minuter med 1 minuters intervaller på cykeln. Skulle ha trampat på 10 minuter till, men det var bara så tråkigt att sitta där utan mp3 spelaren skrikandes i öronen. Det var dessutom dåligt med folk på gymmet så man hade ju ingen att vila ögonen på.
Men jag skäms inte för det då jag gjorde bra ifrån mig när jag körde styrkan.
Magen fick sig en omgång och det blev totalt 5 olika magövningar. Drog över benen en sväng oxå och vips så var en och en halv timme avklarad på gymmet.

Imorgon blir det träning med Yoie. Antar att det kommer bli svettigt och plågsamt. Yeah, give me!
[rubriken talar mest om hur besviken jag är över att snön smälter bort. det värsta är att det gärna fryser på efteråt så man definitivt kommer slå ihjäl sig när man kliver utanför dörren]
/Lilla C

Inga kommentarer: