söndag

Får man svära?

Träningspasset igår gick jättebra, men framåt kvällen började jag känna av knät.
Idag har knät oxå bråkat och det känns skitkonstigt. Inget ont eller så bara konstigt och irriterat.
Blir förbannad och jag försöker intala mig själv att det ska bli bra, jag ska inte behöva bli arg.
Men jag vill inte ha det såhär efter varje träningspass. Det är helt enkelt inte som det ska.
När jag träffar Ulla på torsdag igen ska jag fråga om det kanske är dax att gå vidare med det här och kanske kolla upp saken i Linköping...

Alltså ingen promenad idag, men några övningar blev det allt.
  • armhävningar 5x3
  • situps 10x3
  • saxen 10 någonting... avbröt för att knät tjura ur vid sträckt ben. gah.
  • sidoplankan 30 sek
  • plankan 30x3
/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,Ja, man får svära.. fan va tråkigt med ditt knä :(
Ture blev jätteledsen när du gick, han ville inte gå och så stod han och gnällde efter dig. Matte var tydligen inte alls skoj, så nu måste du följa med varje gång jag ska ta promenad med honom. hehe. Du får ha det så bra, så hörs vi. kram kram