tisdag

Mysig träningsverk.

Mmmm. Det känns i hela kroppen efter gårdagens pass.
Det blev kort tid på crosstrainern, men mycket styrka. Känner att jag skulle kunna öka vikterna på vissa övningar till nästa gång och det är ett framsteg i sig.
Härligt att träffa Yoie och som vanligt blir det en del skratt och lite trams. Inte konstigt att det tog nästan två två timmar på gymmet igår ;)
Men det var ett bra pass och jag fick mycket gjort.
Det var underbart att se gymmet igen och jag hoppas för allt i världen att jag ska kunna träna på som vanligt igen utan några smärtor.
Måste även lägga till att jag fick lite häftiga blåmärken på armarna efter träningen.
Det ska ju synas att man börjar bli tuff :P
Här kommer ett exempel på hur en träningsdag kan se ut.

Skulle tagit en sväng i simhallens bassänger idag, men tyvärr blev Yoies hund dålig. Hoppas allt går bra och att det inte är ngt allvarligt.
Vi flyttade hur som helst träningen till imorgon och då får man ge dubbelt så mycket, längtar som vanligt. Träningen har blivit en drog jag inte vill vara utan....

/Lilla C

Inga kommentarer: