söndag

Vilket jävla kalas...


Idag skulle vi fira min sambo som blir 27 år.
Jag har legat hela dagen med någon migränliknande huvudvärk och när det var dags för kalas bad jag min mor ta med en migräntablett.
Stoppade i mig den och vips så var huvudvärken borta. Däremot åkte jag på nästan ALLA biverkningar man kan få. Illamående, svettningar, hjärtklappning, stramning om hals o.s.v.
När svärföräldrarna var här lyckades jag hålla god min, men så fort de gick utanför dörren var det bara att kräkas.
Har efter det legat i sängen och väntat på att få spy lite till.
Så medan vänner och bekanta satt i vardagsrummet och fikade låg jag och kräktes upp choklad och saffran-tårta inne på badrummet.
Nu mår jag lite bättre, men har inte ätit något vettigt på hela dagen och dessutom missade jag min chans att springa med Yoie idag... typiskt.

1 kommentar:

yoie sa...

men vi kan spinga hela veckan typ... säj bara till när du kan så e jag på vettu! :)