måndag

Jag har äntligen vågat mig ut för att känna på löpningen efter känningarna i knät.
Det har gått en vecka sedan jag sprang senast och jag hade antagligen kunnat springa igen redan för några dagar sedan, men huvudet fylls av rädsla för att göra allt värre om jag inte låter knät återhämta sig ordentligt.
Det blev en lätt jogg i spåret med Maria ikväll och jag måste säga att hjärtat slår några extra slag av lyckorus när man ser den stora röda solen gå ner bakom träden <3

Tidigare idag var jag på gymmet där jag kämpade på med mina små vikter. Jag är inne i en svacka och känner inte alls att gymmet är min vän för tillfället...
Men jag försöker finna den där känslan som jag gillar efter att jag tränat, men det är lite svårt just nu.

Känner däremot att löpningen ger mig den där kicken jag söker, och nu hoppas jag bara att mitt knä ska sluta tjura så jag kan fortsätta pressa mig själv den här sommaren!
Imorgon blir det ev mitt första varv runt Bysjön sedan loppet förra året.
Jag längtar!!

/Lilla C

1 kommentar:

emilia sa...

hoppas du blir bättre i knät, vad skönt för dig att du kunde jogga lite iaf!