tisdag

Fortfarande stel.

Mitt löparknä känns fortfarande av även om det inte gör jätteont.
Har vilat två dagar och kommer eventuellt känna lite lätt på jogg imorgon, men endast om jag inte känner av något under dagen.

I övrigt har vädret blivit kallare och när jag såg små, små snöflingor falla mot marken idag så fylldes kroppen av en motbjudande känsla. Men, som tur var så blev det inget utav snön och vi kan förhoppningsvis fortsätta se ljust på våren :)

Sandy, bodybuildarbrun ;)

Min syster hade svängarna förbi idag och vi tog oss ett pass på gymmet.
Att man är lite brunare och lyfter lite tyngre när man bor i stora Linköping är hon väl ett praktexempel på
Men jag fesade på med mina små vikter och bleka hud och insåg att det där med gymmet är bra, men inte alltid så roligt.
Gymmet var närainpå tomt idag, men vi stötte på den här lirarn och klasskamraten Micke.
Han är inte bara på gymmet för att träna, d
en lilla raggarn :)
Kvällens mål, smörgås, knäcke, smoothie och oliver. Lyxigt ;)

3 kommentarer:

yoie sa...

va säger du Hälso fabriken ÄGER!!!

Christy sa...

ha, klart det äger :D
Mest själva övningarna som känns tråkiga :P

Janniqe sa...

knän som ömmar och framför allt benhinnor som gör sig påminnda är inget man mår bra av. kämpa på :)