lördag

Wihoo!

Blodomloppet -08. Emma, Sofia och jag.

Dagens spinningpass gick över förväntan bra.
Jag kände mig lite trött och hängig på morgonen och var egentligen inte alls så sugen på att hålla i en timmes hård spinning.
När jag kom till gymmet kom jag även på att vattnet skulle vara avstängt under dagen och att jag inte fyllt på min vattenflaska med vatten hemma.
Satan! Det skulle bli en tuff morgon, vare sig jag ville eller inte.... Men efter en lugn, men ordentlig uppvärmning var kroppen igång och jag behövde till min stora förvåning inte dricka något vatten alls under passet.
Körde hårt och blev extra glad när i stort sett alla deltagarna gav mig beröm efteråt.
Härligt med uppmuntrande ord och det känns extra kul när man vet att gruppen trivs med musik och pass-upplägg.

/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej systeryster! En fråga bara, hur lägger jag upp en lista med kategorier? Har försökt men hittar det inte :S
Kram