måndag

Veckans träning.

Ha, ha. Kolla in sötnosen! :D

Här kommer upglägget för veckans träning.
Det blir en ganska tuff vecka vad det gäller löpningen, och jag hoppas att jag inte får några käppar i hjulet så jag kan springa allt jag har tänkt mig.
Denna vecka är sista gången jag håller i onsdagens spinning, sedan kommer jag bara hålla i lördagens pass, och hoppa in om någon blir sjuk förstås.

Måndag: vila
Tisdag: Morgon yoga & löpning, långintervaller
Onsdag: Hålla i spinningen 45 min [+ ev styrka på gymmet]
Torsdag: vila
Fredag: Löpning 8 km
Lördag: Hålla i spinningen 60 min
Söndag: Distanslöpning ev. 14 km

/Lilla C

1 kommentar:

Nina sa...

Hej! Vilken grym blog. Har precis börjat med något som ska likna en -skärp dig upp ur soffan och rör på dig!-blogg. Den söta bäbisen blir min profilbild! tack för det!