lördag

Spinn.

Fixar inställningen på ledarscykeln.

På dagens spinningpass var det hela 9 personer närvarande.
Inte fullt, men inte lika ynkligt som mina första tre deltagare ;)
Maria var med på passet trots att hon var lite förkyld och det tackar jag henne för, hon var även snäll och tog lite kort på mig under passet.

Jag såg givetvis helt galen ut på de flesta bilderna, men det är alltid roligt att ha.
Som vanligt tog jag ut mig ordentligt och jag hoppas att deltagarna även gjorde sitt bästa :)

Nu ska jag planera upp 30 minuters-passen inför morgondagen, sedan blir det att göra ett nytt lördagspass då jag tröttnat lite på det jag har.

Glöm nu inte att komma till Hälsofabriken imorgon mellan kl 10 och 15 om du jobbar i Åtvidabergs kommun. Fast anställd eller vikarie spelar ingen roll.
Passa på att testa fabrikens olika pass gratis, du kan finna en ny hobby för resten av livet ;)

Passet har kommit igång, och jag sitter väl och tjatar om hur viktigt det är vi sitter rätt för att inte skada oss.
/Lilla C

Inga kommentarer: