måndag

Noll koll!


What?
Har upptäckt att jag glömt berätta om spinningpasset jag höll i lördags på Hälsofabriken.
Det var väl inte mer märkvärdigt än vanligt förutom att lördagspasset nästan var fullt!!
Wohoo! Jag jublade inombords då det endast var tre deltagare på passet jag hade haft två veckor innan.
Jag hoppas att närvaron ska hålla i sig och att de som var där sprider vidare till sina vänner och bekanta om hur trevligt det faktiskt är att få starta lördagen med ett svettigt spinningpass som tjuter av härlig musik och en skrikande östgöte!
Har dessutom fått mycket beröm för låt-val och passuppläge så förhoppningsvis kan jag kanske skrapa ihop några "stammisar" framöver!

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis :) jag lovar att du äger som ledare ;)

Du har verkligen blivit en riktig tränings nörd nu :P GRATTIS! hehe vi ses kram

Christy sa...

tackar :)
gjorde däremot en STOR miss innan passet började.
jag gick på muggen med mick och allt på mig! GAHH!
ALLA hörde när jag satt och kissade ;)
typiskt.
Kramar