måndag

Jag gillar't INTE!

Den snygga mössan är på så huvudet klarar minusgraderna :)

Fy fan för snö.
Nu får det vara bra, jag vill ha bar mark så jag kan springa ordentligt.
Fartlek 25 minuter var planerat, jag gav mig ut och visste med mig att jag inte skulle kunna leka så mycket med farten, men som Yoie sa "några minuter åt gången så har du samlat på dig några mil".
Med orden i bakhuvudet gav jag mig iväg och jag halkade till både två och tre gånger innan jag fick riktigt grepp om underlaget.
Trots att jag försökte hålla ett bra tempo så lyckades jag bara ta mig ca 4.5 km på ca 30 minuter.
Lyckades dock springa några ruscher på en helt snö och isfri bro där jag fokuserade på att springa högt, fint och fort.

Nä, detta väder är inget för mig längre och jag känner att jag blir väldigt irriterad av att halka runt på det här sättet....
På torsdag lutar det åt längre distans. 13-14 km ska springas in i benen och jag räknar med att ni håller tummarna för att snön ska vara borta då.

/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! ta en mil högst!!!! om du inte har sprungit på ett tag... gå där det är halt.
lycka till