lördag

I'm back!

Blodomloppet maj 08. En fantastisk kväll med fantastiska människor.

Mitt nya tränings-år har gjort allt annat än börjat bra pga sjukdom och lata dagar följt av flytt och jobb.
Nu finns det inga anledningar till att träningen inte skulle fungera. Jag får helt enkelt planera och tänka om framöver så jag kan träna fyra dagar i veckan.
Detta betyder att jag måste lämna min bror ensam med sin träning.
Vi sa att vi skulle försöka träna så mycket som möjligt ihop, men jag kan bara inte få ihop heltidsstudier på dagarna följt av jobb och träning på kvällarna.
Så jag har tänkt att återgå till mitt tidigare schema då jag tränade direkt efter skolan så jag har möjlighet att jobba på kvällar och helger framöver.
Jag ska försöka klämma in två kvällar på gymmet med brorsan då det alltid är lättare och roligare att träna ihop. :)
Kan jag bara få honom att köpa sig ett par ordentliga löparskor så ska vi nog knna ge oss ut och jogga lite tillsammans oxå framöver.

Annars vill jag välkomna Yoie tillbaka till vårt trygga, men kalla Sverige. Hoppas vi hinner ses om du ska flytta till stora Stockhlm snart!!

/Lilla C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Löparskor? Duger det inte med träller.

/KJ

Christy sa...

Spring du i träller, men bli inte tjurig om jag springer ifrån dig :)

Anonym sa...

Åh vad jag saknar alla! Vill flytta hem igår! Kan inte Åtvid/Lkpg komme bort hit till Oslo,så jag slipper välja :(
Puss