måndag

frånvarande

Igår var jag på Hlsofabriken och kollade lite på hur de jobbar där.
Det var mycket att ta in, men kvick som man är så ska nog allt gå bra :)
Ha, Lisa jag är glad att jag inte behöver lära mig allt på norska som du i alla fall ;)
jag ska hur som helst dit på onsdag igen för att se om allt sitter som det ska. Får även äran att spendera 45 minuter själv i receptionen då den som egentligen jobbar då har en massagetid.

Jag trodde först att träningen den här veckan skulle bli dålig då det är mycket med skola, flytt och jobb, men jag ska nog kunna klämma in tre träningspass i alla fall.

Jag får ursäkta att inläggen blir lite torra och tåkiga just nu, men snart har vi förhoppningsvis internet hemma igen så jag kan gå tillbaka till mitt trevliga skrivande ;)

/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, inläggen är absolut inte tråkiga. Jag sitter ute i skogen hela dagarna, och idag har vi tagit en sväng in till byn. Så, fort iväg och låna en dator på biblioteket :) Jag fick godkänt på min tenta :) Hade bra, kram