lördag

Total vila.

Det här med att jag skulle lägga ut en bild till på mina blåmärken vart plötsligt för stort och jag vet ju att ni inte alls är intresserade av att se dom :)
Därför gjorde jag helt enkelt bara så att jag bytte ut den gamla bilden på mina blåmärken i mitt tidigare blogginlägg. Vill man gå tillbaka och titta så får man det, annars behöver man inte sitta o dumglo på mina nakna ben ;)

Igår blev det 2.5 km jogg på löpbandet. Knät kändes bra när jag joggade, men under kvällen kändes det lite konstigt igen. Jag har däremot svårt att sätta fingret på om det är mitt löparknä jag känner av, eller om det är den här andra ömma känslan jag har runt hela knät.
Smörjde med lite voltaren innan det var dax att krypa ner i sängen och nu på lördagmorgonen kändes det genast bättre.
Idag plöjde jag hela spinningpasset, första gången på länge då jag har fått order om att ta det lite lugnt tidigare.
Det gick jättebra, svetten sprutade som vanligt och knäna hängde med perfekt.
På måndag eftermiddag är det äntligen dax för mitt BIA och fys-test, så nu blir det total vila med mycket sömn, vatten och bra mat för att få så bra resultat som möjligt. "Bossen" var noga med att poängtera att godis och fikabröd inte är bra mat och plötsligt känns det som att jag aldrig varit så sugen på något annat i hela mitt liv. Typiskt...

Har förresten äntligen fått hem min träningsmatta som jag beställde från BUDO & FITNESS så nu kan jag kravla runt och göra alla möjliga sortes övningar här hemma.
Trevlig helg!

/Lilla C

Inga kommentarer: