måndag

Resultaten alla väntat på... eller?


Testerna visar att jag förbättrat både kondition och styrka.
På konditionstestet kan man se att pulsen har gått ned med 12 slag i minuten och att mitt syreupptag har ökat med 0, 6 liter per minut.
Mitt hjärta behöver alltså inte kämpa lika hårt längre vid pulsökande träning.
Jag är nöjd med detta resultat då jag haft problem med mitt knä och inte kunnat träna lika hårt som det var tänkt från början.
På andra bilden kan man se hur mycket fett, vätska och muskler kroppen består av.
Jag har gått ner 1,3 kg i fett och ökat med 1 kg i muskler. Jag hade även 0,8 kg mindre vätska i kroppen och med det har jag alltså gått ner 1 kg på vågen.
På vågen syns det som sagt inte så mycket, men det är ändå en väldigt trevlig omfördelning tycker jag :)


Nu till styrkedelen. Jag förbättrade givetvis resultatet på alla övningar ;)
I tidigare test gjorde jag 6 hela och 9 halva armhävningar på 60 sekunder och idag gjorde jag 30 snygga ordentliga armhävningar på samma tid. Inte dåligt inte :)

Nästa gång jag ska utföra testerna blir i maj och med förhoppningar om att kunna springa snart så ska nog även de testerna visa fina resultat :)

Nu ska jag fira med lite glögg och ett avsnitt av Cops!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! BÄST i TEST!

Anonym sa...

Svarat på din fråga på min blogg nu :) God jul!

Anonym sa...

Bra gjort Christy vad duktig du är Vi vill passa på och önska dej och Adam en riktigt God Jul och Gott Nytt År Kramar från Maggan med familj