måndag

Hugha.

idag fick det bli en gammal bild då min kamera låg kvar hemma.

Hade tänkt att vila idag eftersom jag ska träna hårt med Yoie både imorgon och på onsdag, men jag kunde inte hålla mig från gymmet.
Börnade ner till gymmet med brorsan i hans flotta volvo och körde ett rejält pass som antagligen kommer ge träningsvärk. Passar ju utmärkt när jag inte får vila på flera dagar :S

Dagens pass:
  • Crosstrainern. Totalt 17 min. 30 sekunders intervaller på bel 10 och 11.
  • Tre olika övningar för rygg
  • Tre olika övningar för mage
  • Tre olika ............... för armar
  • ................................ för ben
  • några armhävningar och stretch.
På onsdag blir det boxercise och jag hoppas verkligen att mina leder ska hålla så man kan göra alla övningar. Jag gissar att jag kommer vara mördad efter det träningspasset...

För övrigt är jag sugen på att ge mig ut på en joggingtur. Någon som är förvånad?

/Lilla C

Måste bara slänga in kanske världens bästa bild på världens gladaste tjej, eller?
Ha, ha. Sötnos.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tjofsan!
Nästa vecka drar vi ut o ränner :)

Anonym sa...

Ja det är tur hon har det där humöret efter pappa

Christy sa...

Ha, ha. Eller hur... :)
Men det var ju faktiskt den elaka häxan hon var arg på så hon hade ju rätt att få vara arg :D