torsdag

Pengakåt?

Tyvärr är jag en av de människor som fördriver tiden med att snoka runt på alla olika bloggar som finns på nätet nu för tiden.
Jag säger tyvärr för att det kanske finns viktigare saker att göra än att bry sig om hur andra lever sitt liv. Däremot tycker jag att det är helt okej att läsa sina vänners bloggar.
Man måste ju lixom stödja deras bloggande på något sätt.
Men den här jävla nyfikenheten jag går och drar på känns onödig. Jag måste ju inte veta allt om alla. Eller?

Hur som helst så har jag sett mycket reklam om GratisBio via andras bloggar.
Det är en sajt där man kan bli medlem och tjäna pengar genom att klicka på länkar och göra beställningar via internet.
Man samlar poäng och får enkelt hem ex en biobiljett eller ett presentkort på HM hem i brevlådan.
Detta verkar ju funka så jag var bara tvungen att anmäla mig till detta.
Sugen? Om du går med genom att kopiera och klistra in denna länk
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=88621
eller skriver in Christy i värvningsrutan på GratisBio så får du 75 poäng direkt vid registrering.

Ideen med att samla poäng när man shoppar via internet är kanske inte så tokigt.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Sitter och läser din blogg. Jag har varit inne flera dagar men det har bara kommit upp inlägg från dne 2:e november. Blev glad nu när jag hade lite att läsa :) Hoppas allt är bra. Kram kram

Anonym sa...

Hej gumman! Sitter och läser din blogg, det är så kul att läsa sina kompisars bloggar tycker jag. Hoppas allt är bra. Händer det något i helgen, kommer hem på lördag! Puss och kram

Christy sa...

Hej Emmaslemma!
ja man bara måååste ju läsa andras bloggar ;)
I helgen blir det lugnt. Adam jobbar och jag ska vara hundvakt åt mammas hund på lördag.
Ska ni hitta på något roligt i Åtvid?
Kram

Anonym sa...

Hej, jag fattade ju inte att du var tvungen att godkänna mina kommentarer, det är därför som jag skrev två. Jag trodde att det försvann, så smart är jag :) Jag vet inte om det händer något speciellt, jag och Ture tar bussen ner imorgon. Micke ska iväg och spela och jag ville inte sitta hemma själv i linköping. Filmkväll, eller nåt kanske.. Kram kram

Christy sa...

Ha, ha. Det är lugnt dö'h!
Bara roligt med lite kommentarer :)
Ja men om du ska till Fia så kanske vi kan titta på film o snacka skit. Eller ja, det där med film blir ju sällan av, men skitsnacket går ju bra :)