onsdag

Hungrig, nytränad och framtida spinninginstruktör.


Dagens besök på gymmet startade med 15 min på crossen i ganska högt tempo för att få upp pulsen. Det blir inga längre stunder för att inte belasta knät.
Efter det blev det en del spänstträning[?] i templet som Yoie förberett. Skönt med en hel träningssal för sig själv :D
Efter att ha sprungit baklänges, hoppat, skuttat och burit runt på en boll var det dags att ge sig upp i gymmet igen.
Styrka för axlarna stod på tur och jag kan inte skryta med många kilo på hantlarna tyvärr ;)
Drog igenom några situps och så tog Yoie några fula kort på mig för att avsluta det hela.
Var ju duktig och tog med mig kameran idag, men glömde visst ta kort på alltihop.
Jaja det får bli bättre med spännobilderna framöver.
Två träningspass kvar denna vecka. Knät känns bra hittills, men jag tänker inte jubla för det... det kan bara betyda otur.

Strax ska jag få finbesök av min mor. Vi ska titta på Ugly Betty och peta näsan :D

/Lilla C

Gah! Ja just det. I februari blir det antagligen en 2 dagars utbildning inom spinning för mig.
Så i framtiden kommer jag sitta på en cykel och skrika folk i ansiktet att de ska ta i mer om de ska bli av med julmaten de stoppat i sig. Kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du hittar något gott i näsan att smaska på, kanske bättre än dina västarbotten pajer HAHA!!!
Glöm inte att träning ger färdighet :) :D

Christy sa...

Yoie!
Du är störd, jag säger ju det :)
Klenfis :P