söndag

Snack om mycket annat.

Mammas lilla Moses.

Bloggen har handlat om mycket annat än träning den senaste tiden, men jag kan meddela att nästa vecka är det dags att känna på formen igen. Hoppas att allt känns bra för jag är laddad!

För övrigt är jag mest arg på mina grannar som för ett jävla liv. Festande tonåringar är vidriga och fullständigt hänsynslösa. Jag var givetvis likadan i den åldern så jag borde ge mig själv en omgång som jag sent ska glömma.
Adam har levt de senaste 51 timmarna på jobbet så jag har fått brottats själv med grabbarna ovanför...
Vill inte bo kvar i området längre så vet du om det finns en ledig lägenhet på tre rum o kök så kan ni ju meddela mig - behöver jag ens tala om att det ska vara ett lugnt ställe utan psyka alkoholister, kåkfarare, snoriga tonåringar coh raggare? Det vore även trevligt om hyresvärden faktiskt bryr sig om sånt som hus, trädgård och tvättstuga oxå.

Idag blir det lite kalaserier här för min mor som fyller år på tisdag.
Hon var här i fredags och vi hade lite mysigt med rostade mackor och IDOL.
Min mors hund har fått en helsöt scharlett där det står "min matte är singel" alla hunkar i 50 årsåldern kan lägga in en stöt på henne omgående tycker jag.

Hela gårdagen ägnades i Linköping och åt högskoleprovet. Man är ingen stjärna direkt, men det var inte alls så skrämmande som jag trodde.

Ne. det här inlägget blir torrt som gammalt rött vin, men imorgon kommer förhoppningsvis glada tankar om träningen igen.

/Lilla C


såhär mysigt hade vi det innan IDOL.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vill inte ha en Hunk utan en " redi " karlakarl....=) Kram mor

Christy sa...

ha, ha. ja men då ska jag söka efter det istället :)