söndag

Kommande veckan.

I veckan som kommer står löpning på schemat två ggr. får se om Yoie planerar in något annat åt mig då jag för tillfället inte är så bra på just det området. knät känns bra idag i alla fall.
utöver det blir det även gym och ett "puls och styrka"- pass.

har varit i linköping och köpt söööta kläder till lille vilhelm. jag blir galen av allt sött som finns och skulle helst vilja köpa det mesta till mig själv om jag ska ha barn en dag :D
kollade även in löparavdelningen på intersport. löparkläderna är galet snygga och jag vill ha allt på hela avdelningen. men min plånbok delar tyvärr inte "ha begäret" med mig.

det blir en kort uppdatering för jag har mest bäbisar i huvudet just nu och jag längtar så det gör ont tills sofia och glenn kommer hem med vilhelm från BB.

Yoie har återigen tagit en tredje plats på helgens lopp. tror tyvärr hon var lite besviken, men jag håller tummarna för henna och nästa gång blåser hon skallen av alla när hon rusar förbi. så det så!

take care!

Inga kommentarer: